19 February 2010

BANTUAN DARI AUSSIE


Nampaknya anuWAR telah meminta bantuan dari kangaroo untuk memastikan DNA yang diprolehi dari saiful adalah bukan miliknya. Ini sudah pasti, takan sudah di bawa terbang jauh dari pulau yang besar tetapi tidak memihak kepada anuWAR pulak. Sebelum ini 50 MP kangaroo sibuk meminta kerajaan mengugurkan kes liwatnya,, apa mereka ingat kerajaan malaysia bodoh macam kangaroo ke ?. Lagipun mereka nie tidak tahu ke perjalanan kes di mahkamah, kalau lah kerajaan boleh campur tanggan, dah lama dah kes nie selesai dan anuWAR pastinya sedang gembira menginap di kediaman rasminya dikelilingi besi.

Kebodohan anuWAR makin teserlah dengan meminta bantuan dari bangsa yang menjajah tanah air orang lain dan juga bangsa yang tidak tahu hukum agama islam dan bangsa yang menghalalkan apa yang haram,. Sudah makin terbukti dah sahih anuWAR memang peliwat.

Kesnya di mahkamah asyik diliwat - diliwatkan dan si peliwat sibuk mencari pengaruh di luar negara kononya untuk mencari kebenaran, kebenaran yang dicari tidak berada di luar negara tetapi berada di dalam negara kita sendiri, kenapa perlu takut jika tidak bersalah ???.

Kepada haiwan yang bernama kangaroo, sila jaga pulau anda yang terpingir jauh dan jangan sibuk ingin menunujuk diri itu hero. Cermin diri sendiri dan asal usul anda,, anda tidak layak mencampuri urusan negara yang berdaulat ini..


AAA Aku Anti Australia
CIFUT BABI ....

13 February 2010

AIR ASIA : PERATURAN TERKEJUT


                                                                                                                                                 

Setelah 3 bulan berkhidmat di labuan, pada 13 feb ( hari ini ) saya akan menaiki pesawat air asia untuk pulang ke johor dan bercuti selama 1 bulan ( penjanjian kerja anak kapal dengan kompeni 3 bulan kerja 1 bulan cuti ). Penerbangan dari Labuan pada pukul 1025. Sewaktu ingin mendaftar masuk di labuan airport telah berlaku sedikit kekeliruan mengenai peraturan mengejut,,. Setap penumpang hanya dibenarkan membawa satu beg sahaja kedalam pesawat, beg yang lain perlu dimasukan ke dalam kargo. Pegawai di kaunter menberitahu mereka menerima e mel dari kl yang menyatakan sekiranya penumpang membawa lebaih dari satu beg, beg tersebut akan di tahan [ apa punya peraturan daa ]

Berlaku kekeliruan kerana ada penumpang yang membawa beg sandang lebih dari satu, ingin dimasukakn ke dalam kargo tidak dibenarkan kerana ada barang berharga, tetapi serba salah takut begnya di tahan di LCCT. Saya pula terpaksa membayar wang kerana beg saya lebih dari had yang dibenarkan iaitu 15 kg. Saya membawa 4 beg :-

Beg 01 seberat 16 kg
Beg 02 seberat 05 kg
Beg 03 berisi laptop
Beg 04 berisi sedikit barang dan ringan

Saya ingin membawa beg 02 dan 03 kedalam pesawat tetapi tidak dibenarkan, yang dibenarkan adalah beg 03 dan 04 kerana beg 04 ringan, namun jika dikira berat beg yang boleh di bawa kedalam pesawat adalah maksimum 7 kg. Jika dicampur berat beg 02 dan 03 tidak akan lebih dari 7 kg, malas bertengkar saya telah membayar rm 90 ( rm 15 bagi setiap kilo ). 

Namum apabila sedang menanti untuk menaiki pesawat, ramai penumpang yang daftar masuk di belakang saya membawa lebih beg dari satu dan ada yang besar, rasanya peraturan mengejut itu tidak diendahkan. 

Apabila pesawat telah tiba di LCCT, tidak ada pun pegawai yang menahan penumpang yang membawa beg lebih dari satu, nampak nya peraturan mengejut itu memang tidak boleh diguna pakai. Mungkin e mel yang diterima e mel palsu kot. Sudah melayang rm 90, sepatutnya yang perlu dibayar hanyalah rm 15 sahaja.

NOW EVERYONE CAN FLY
MY MONEY ALSO FLY.

08 February 2010

hamPAS marah !!!!

Nampak nya bukan main marah lagi hamPAS apabila wajah TGNA diubah bersama wajah DSAI yang meliwat beliau. Siap buat laporan polis lagi. Di sini dan Di sana.
Sudah melenting ka ??, besabar la. Bukankah sebelum ini lagi banyak gambar-gambar pemimpin UMNO yang telah diubah dengan lagi dasyat. Tetapi tidak ada satu pun pemimpin dari UMNO yang membuat laporan polis. Ini menunjukan pemimpin UMNO lagi banyak bersabar dan tidak menghiraukan perkara yang remeh jika di bandingkan dengan TGNA dan penyokong beliau.

Adakah mereka beranggapan bahawa TGNA yang bertahap waliselipar ini terlalu mulia sehingga tidak boleh disentuh atau dimalukan seperti itu. Apa yang PAS-PKR lakukan terhadap gambar Tun Dr Mahathir, Tun Abdullah dan Datuk Seri Najib lagi maha dasyat, malahan gambar Datuk Seri Najib yang telah diubah bersama Altantuya dijaja seluruh Malaysia di sepanjang ceramah dan kempen pada PRU12 yang lepas, lagi lah dasyat penipuan yang telah dilakukan oleh mereka yang kaki kencing ini, maka ramai la rakyat yang tidak tahu gambar itu telah diubah telah mengaku bulat-bulat bahawa ianya benar.. Kesian mereka rela dikencing oleh kaki kencing bersepah ini. Di sinun

Apa pun pagi nanti kita akan saksikan kes diantara anu-WAR dengan Saiful bersambung, nak jugak tengok ramai tidak penyokong anu-WAR yang hadir.Maklumlah dalam bloger pro Pakatan Rosak sibuk mempromosi supaya penyokong anu-WAR hadir beramai untuk berdemo...

CIFUT BABI

06 February 2010

KES ANU-WAR



Sudah masuk hari ke 3 perbicaraan liwat anu-war dengan saiful,, nampak nya makin banyak rahsia anu-war terbongkar dan didedahkan oleh saiful..
Makin hari sokongan dari penykong pun semakin berkurangan, dari 200 orang pada hari pertama menurun kepada 100 orang pada hari kedua dan pada hari ketiga jatuh lagi kepada 30 orang sahaja.. Pada perhimpunan selepas solat jumaat di masjid yang hadir hanya sekitar 50 - 60 orang sahaja.. kenapa ramai sangat yang hadir.Silap hari bulan apabila perbicaraan bersambung pada hari isnin yang ada hayalah banner sahaja. Penyokong semua sudah penat nak terjerit terpekik seperti tiada adab tatasusila bangsa melayu.

Kepada penyokong anu-war, tidak perlu la anda terlalu taksub dengan beliau yang menggemari kaum sejenisnya, nabi tidak mengaku umat apa lagi nak cium bau syurga, nik aziz pun tidak dapat nak tolong...
Ramai penjilat jubur anu-war tidak habis - habis menyalahkan saiful, ada juga yang menghina saiful seperti gayboy tapi siapa kah seorang gay yang sebenarnya. Kita perlu ingat sudah banyak penipuan dan pembohongan yang telah dilakukan oleh anu-war.

Sebenarnya saya tidak la berminat sangat pada kes ini, sama juga pada kes 1998. Kerana pada waktu itu saya amat suka dengan gaya anu-war yang berkarisma ( tetapi semuanya tipu belaka ). Pada waktu itu saya juga tidak percaya kerana anu-war kaki liwat, tetapi apa yang membuatkan saya membenci beliau apabila anu-war menyebabkan huru - hara dengan reformasin nya,. Semasa menjadi tpm, anu-war telah mendapat layanan yang baik setaraf pm ketika melawat american.. Ini menunjukkan yang anu-war telah dibeli oleh negara tersebut dan telah banyak melabur kepadanya, sebab tu american begitu marah apabila Tun Dr Mahathir menyingkirkan beliau. Anu-war juga tidak berupaya menunaikan tanggung jawab sebagai menteri kewangaan pada krisis ekonomi 1998 yang menyebabkan malaysia hampir meminjam duit dari IMF. Kita bernasib baik kerana dengan kecerdikan Tun Dr Mahathir, negara kita mampu melalui krisis dengan berjaya. Anu-war tiada jasa pada negara yang tercinta ini, beliau hanyalah Pencetus Masaalah ( PM ) sahaja.

Bagi kes terbaru ini, sudah nampak yang anu-war bersalah, kerana anu-war bersungguh ingin meminda kes sehingga 21 kali, anu-war begitu takut untuk menghadapi kenyataan di mahkamah BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH. Bukti yang diberikan oleh saiful juga amat menyakinkan yang anu-war memang bersalah (setakat ini). Tetapi kita perlu tunggu hingga kes ini selesai baru kita tahu siapa salah siapa benar..( tapi aku yakin anu-war memang bersalah )..

Kepada penyokong anu-war,jangan la asyik menuduh orang lain sahaja yang bersalah, sikit-sikit konspirasi. Cubalah berlajar menerima kenyataan walaupun pahit,. Pepatah melayu ada menyebut
GAJAH DEPAN MATA TIDAK NAMPAK
KUMAN SEBERANG SUNGAI KELIHATAN

Apa-pun tahniah kepada anu-war kerana telah menjadi PM, tapi bukan Perdana Menteri tetapi Pencetus Masaalah, Peliwat Masyhur dan apa-apa lagi la asalkan bukan Perdana Menteri.

CIFUT BABI..