bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

23 January 2011

DOA PAS..


Sampai macam nie sekali hanya kerana ingin meraih pegundi di Tenang,,. Memang makin sesat Parti Ajaran Sesat nie, sanggup mendoakan bala sesama seagama.

Teringat semasa PRK di Hulu Selangor tahun lepas, ada yang berceramah mengatakan bahawa UMNO dan BN lagi zalim dari Israel. Sampai macam begitu sekali pemikiran puak - puak PAS yang sudah tidak boleh berfikir dengan waras. Lepak di gerai terdengar pulak perbualan antara dua orang pakcik, mereka berbincang kenapa Najib menggunakan khidmat APCO, yang lawaknya pemikiran mereka memang sudah tersumbat sampai menggatakan sekiranya PKR memerintah maka Najib akan meminta bantuan Israel untuk menyerang Malaysia dan melakukan rampasan kuasa.

Jika BN dan UMNO lagi zalim dari Israel, sudah tentu setiap hari ada saja pencacai PAS, DAP dan PKR yang ditembak mati atau ditangkap dan tidak ada lagi berita hidup atau mati. Makin ramai yang lupa pepatah '' kuman seberang sungai nampak, gajah depan mata tidak nampak ", kerana ANUwar lah yang berkawan dengan Israel, ANUwar jugak yang zalim tetapi oleh kerana beliau pandai putar alam maka tertipu lah pencacai PAS dengan anugerah tuhan yang dimiliki oleh al juburi..

Sesungguhnya aljuburi menyalahgunakan anugerah yang tuhan berikan, ANUwar lah yang sebenarnya akan hancur oleh bala Allah S.W.T dan sesungguhnya kehancuran itu semakin hampir apabila Parti Keluarga Rakus semakin hari semakin huru hara...

No comments:

Post a Comment