bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

12 January 2012

NURUL IZAAH DI ROGOL ??.


Bayangkan jika Nurul Izzah dirogol. Walaupun hakikatnya suka sama tak suka. Namun laporan polis dia menyebut dirogol.

Bukti DNA air mani dikesan di kemaluannya. Bukti CCTV lif diperoleh, bukti rekod keluar masuk ke lokasi kejadian ada, dan tidak ada alibi kepada tertuduh untuk terlepas.

Selepas berkali-kali menangguhkan perbicaraan, hingga koyak rabak pepek Nurul Izzah telah pulih dek penyembuhan berperingkat yang akhirnya tidak memperlihatkan seperti dia mangsa rogol lagi, keadilan untuk Nurul Izzah tidak dapat ditegakkan.

Menangis air mata darah Anwar dan Azizah apabila mendapati si perogol anaknya memiliki beribu-ribu penyokong fanatik yang bukan sahaja langsung tidak bersimpati terhadap perbuatan jijik si perogol ke atas anaknya, malah menghina mereka sekeluarga.

Malah, ribuan penyokong perogol tersebut melaungkan jeritan BEBASKAN SI PEROGOL itu kerana si perogol itu adalah 'Anugerah Tuhan' yang kirim dari entah mana tetapi sudah pasti untuk apa.

Lunyai, berkecai, luluh hati Izzah, Anwar dan Azizah apabila mendapati si perogol tua mempunyai penyokong tolol abadi yang sanggup menjilat jalan tar demi mempertahankan pemegang cemeti yang rajin menyebat punggung penyokongnya supaya berpekik-pekikan di jalanan.

Selunyai pepek Nurul Izzah saat dikerjakan oleh si perogol yang pada hari penentuan hukuman, dibebaskan kerana 'tidak cukup bukti untuk dijatuhkan hukuman'. Apakah tindakan Anwar selepas itu :

A) Anwar, Azizah, Izzah minum racun rumpai bersama
B) Anwar, Azizah, Izzah pindah ke Zakarta
C) Anwar, Azizah, Izzah buat road show

Di ambil dari blog Ipoh Malay, tekan sini..

No comments:

Post a Comment