bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

03 June 2011

ADINDA HEBAT


Hebat budak nie, betul orang dulu berkata Berani Kerana Benar tetapi keberaniaanya kerana termakan persoalaan bekas pakwenya membuktikan yang dirinya Berani Tetapi Bodoh. Tidak perlu la menyalahkan orang lain kenapa diri sendiri disalahkan, silap anda jugak kerana memberitahu seluruh dunia tentang status dara anda.

Mungkin benar ramai budak - budak di bukit bintang yang sudah tiada dara tetapi adakah kerana itu maka ianya perlu jadi ikutan ?. Tidak bolehkah difikirkan dengan waras apakah akibatnya di masa akan datang ?.

Anda masih muda dan anda juga berkata bahawa perjalan anda masih panjang, namum tahu ke ajal anda bila ?. Ajal maut tidak kira usia dan kita tidak tahu bila datangnya.

Kalau rasa terseksa sila banyakkan amal ibadat dan bukanya makin melakukan perkara yang dilarang Islam. Anda juga kata hanya bukan Islam di dalam ic, jadi buktikanya dan yang paling mudah berpakaian la menutup aurat.

:- komen blog tinggalkan satu peluru mengenai budak ini sini dan sini.
:- blog adinda BKB dan BTB di sini.

Kalau la BABI seberani macam adinda, dah tentu senang kerja hakim dan sekarang nie sudah mengginap pun di Buloh Inn............

No comments:

Post a Comment