bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

09 January 2012

ANU WARRR DIBEBASKAN

 Syukur aku telah bebas......

Mohamad Zabidin menyatakan mahkamah tidak dapat memastikan 100% bahawa integriti sampel DNA tidak terusik. "Saya mendapati adalah tidak selamat untuk bergantung kepada bukti DNA. Justeru, mahkamah hanya ada keterangan Saiful. "Oleh kerana ini adalah jenayah seksual, mahkamah keberatan untuk menyabitkan berdasarkan keterangan Saiful. Tertuduh oleh itu dibebas dan dilepaskan," katanya.

Walaupun bebas tidak bermakna liwat tidak berlaku, atas alasan DNA tidak boleh dijadikan bahan bukti kerana takut terjejas. Liwat tetap terjadi walaupun suka sama suka. Apa kata pihak pendakwa membuat dakwaan di mahkamah syariah pulak, kerana sebelum ini mereka pun sibuk kata mahkamah syariah tempat yang sesuai untuk membicarakan kes ini, kita tengok apa pula keputusannya dan berapa tahun pulak masa yang diperlukan untuk mendengar keputusan.

Pembebasan ini juga menunjukan bahawa kes ini bukan konspirasi Najib atau sesiapa dan mahkamah juga bukannya mengikut telunjuk UMNO/BN, tetapi yang bamyak membuat konspirasi adalah Anu war itu sendiri. Berbagai tuduhan dilemparkan kepada kerajaan dan juga mahkamah, tetapi akhirnya beliau dilepaskan.

Segalanya ketentuan Ilahi, dan menerima keputusan mahkamah.

Namun Anu warr tetap seorang peliwat, bukan saja peliwat malah mempunyai 6P,. Perasuah Penderhaka Pengkhianat Pembohong Peliwat Penzina..

PRU13 nanti jangan harap la Anu warr akan jadi PM.. Walaupun bebas di mahkamah, kepercayaan orang ramai terhadap Anu warr semakin berkurangan. Undi kepada PR sama sekali akan menghancurkan negara ini.. 

1 comment:

  1. Assalam Bro

    Walau apa pun keputusan mahkamah hari ini... Anwar tetap melakukan liwat suka sama suka, itu kata Karpal... Hakim tidak mahu gunakan statement Kapal tu sebab takut otak Karpal dah tercemar kerana mabuk agaknya... Suka sama suka pun tetap juga salah disisi undang2 LIWAT... Tak gitu... Yang dulu pun bebas kerana teknikal dan tetap adanya perlakuan liwat... Tak malu-malu lagu ke setua kutuk ni... Kes China Doll apa cerita....?

    ReplyDelete