bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

06 February 2010

KES ANU-WAR



Sudah masuk hari ke 3 perbicaraan liwat anu-war dengan saiful,, nampak nya makin banyak rahsia anu-war terbongkar dan didedahkan oleh saiful..
Makin hari sokongan dari penykong pun semakin berkurangan, dari 200 orang pada hari pertama menurun kepada 100 orang pada hari kedua dan pada hari ketiga jatuh lagi kepada 30 orang sahaja.. Pada perhimpunan selepas solat jumaat di masjid yang hadir hanya sekitar 50 - 60 orang sahaja.. kenapa ramai sangat yang hadir.Silap hari bulan apabila perbicaraan bersambung pada hari isnin yang ada hayalah banner sahaja. Penyokong semua sudah penat nak terjerit terpekik seperti tiada adab tatasusila bangsa melayu.

Kepada penyokong anu-war, tidak perlu la anda terlalu taksub dengan beliau yang menggemari kaum sejenisnya, nabi tidak mengaku umat apa lagi nak cium bau syurga, nik aziz pun tidak dapat nak tolong...
Ramai penjilat jubur anu-war tidak habis - habis menyalahkan saiful, ada juga yang menghina saiful seperti gayboy tapi siapa kah seorang gay yang sebenarnya. Kita perlu ingat sudah banyak penipuan dan pembohongan yang telah dilakukan oleh anu-war.

Sebenarnya saya tidak la berminat sangat pada kes ini, sama juga pada kes 1998. Kerana pada waktu itu saya amat suka dengan gaya anu-war yang berkarisma ( tetapi semuanya tipu belaka ). Pada waktu itu saya juga tidak percaya kerana anu-war kaki liwat, tetapi apa yang membuatkan saya membenci beliau apabila anu-war menyebabkan huru - hara dengan reformasin nya,. Semasa menjadi tpm, anu-war telah mendapat layanan yang baik setaraf pm ketika melawat american.. Ini menunjukkan yang anu-war telah dibeli oleh negara tersebut dan telah banyak melabur kepadanya, sebab tu american begitu marah apabila Tun Dr Mahathir menyingkirkan beliau. Anu-war juga tidak berupaya menunaikan tanggung jawab sebagai menteri kewangaan pada krisis ekonomi 1998 yang menyebabkan malaysia hampir meminjam duit dari IMF. Kita bernasib baik kerana dengan kecerdikan Tun Dr Mahathir, negara kita mampu melalui krisis dengan berjaya. Anu-war tiada jasa pada negara yang tercinta ini, beliau hanyalah Pencetus Masaalah ( PM ) sahaja.

Bagi kes terbaru ini, sudah nampak yang anu-war bersalah, kerana anu-war bersungguh ingin meminda kes sehingga 21 kali, anu-war begitu takut untuk menghadapi kenyataan di mahkamah BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH. Bukti yang diberikan oleh saiful juga amat menyakinkan yang anu-war memang bersalah (setakat ini). Tetapi kita perlu tunggu hingga kes ini selesai baru kita tahu siapa salah siapa benar..( tapi aku yakin anu-war memang bersalah )..

Kepada penyokong anu-war,jangan la asyik menuduh orang lain sahaja yang bersalah, sikit-sikit konspirasi. Cubalah berlajar menerima kenyataan walaupun pahit,. Pepatah melayu ada menyebut
GAJAH DEPAN MATA TIDAK NAMPAK
KUMAN SEBERANG SUNGAI KELIHATAN

Apa-pun tahniah kepada anu-war kerana telah menjadi PM, tapi bukan Perdana Menteri tetapi Pencetus Masaalah, Peliwat Masyhur dan apa-apa lagi la asalkan bukan Perdana Menteri.

CIFUT BABI..

No comments:

Post a Comment