bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

19 February 2010

BANTUAN DARI AUSSIE


Nampaknya anuWAR telah meminta bantuan dari kangaroo untuk memastikan DNA yang diprolehi dari saiful adalah bukan miliknya. Ini sudah pasti, takan sudah di bawa terbang jauh dari pulau yang besar tetapi tidak memihak kepada anuWAR pulak. Sebelum ini 50 MP kangaroo sibuk meminta kerajaan mengugurkan kes liwatnya,, apa mereka ingat kerajaan malaysia bodoh macam kangaroo ke ?. Lagipun mereka nie tidak tahu ke perjalanan kes di mahkamah, kalau lah kerajaan boleh campur tanggan, dah lama dah kes nie selesai dan anuWAR pastinya sedang gembira menginap di kediaman rasminya dikelilingi besi.

Kebodohan anuWAR makin teserlah dengan meminta bantuan dari bangsa yang menjajah tanah air orang lain dan juga bangsa yang tidak tahu hukum agama islam dan bangsa yang menghalalkan apa yang haram,. Sudah makin terbukti dah sahih anuWAR memang peliwat.

Kesnya di mahkamah asyik diliwat - diliwatkan dan si peliwat sibuk mencari pengaruh di luar negara kononya untuk mencari kebenaran, kebenaran yang dicari tidak berada di luar negara tetapi berada di dalam negara kita sendiri, kenapa perlu takut jika tidak bersalah ???.

Kepada haiwan yang bernama kangaroo, sila jaga pulau anda yang terpingir jauh dan jangan sibuk ingin menunujuk diri itu hero. Cermin diri sendiri dan asal usul anda,, anda tidak layak mencampuri urusan negara yang berdaulat ini..


AAA Aku Anti Australia
CIFUT BABI ....

No comments:

Post a Comment