bis

bis

penguna bijak

penguna bijak

31 August 2013

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN KALI KE 56


Jika tahun sebelumnya ada pihak yang tidak sedar diri dan terlalu bodoh sehingga tidak boleh diajar ingin menukar Jalur Gemilang dengan bendera yang lain, klik sini. Pada tahun ini sekali lagi ada pihak yang pandai tak boleh diikut bodoh tak boleh diajar ingin mengantikan Jalur Gemilang dengan bendera yang baru.


Mengikut penjelasannya di sini, bendera ini secara rasminya dikibarkan pada tahun 17 mac 1948 ketika kongres Islam di gunung semanggol. Tetapi mengapa mempunyai 12 bintang, sedangkan pada tahun tersebut Malaysia yang dikenali sebagai Persekutuan Tanah Melayu terdiri dari 11 buah negeri iaitu 9 negeri negeri melayu yang mempunyai Sultan dan Yang DiPertuan Besar [ Johor, Negeri Sembilan, Selangor, Perak, Kedah, Perlis, Kelantan, Terengganu, Pahang ] serta Pulau Pinang dan Melaka. Rujuk Sini.


Jadi apa motifnya 12 bintang itu ??.


Kalau penjelasan pada print screen diatas memang 100% boleh diterima. Maklumlah syiah nie sebenarnya memang sudah lama bertapak didalam bumi Malaysia, cuma baru - baru ini sahaja kesesatan syiah telah diketahui umum. Kenapa 12, kerana syiah begitu mengagungkan 12 orang imam mereka.

12 orang imam syiah

Didalam syiah rukun Islam mereka sama juga seperti rukun Islam ASWJ tetapi Mengucap Dua Kalimah Syahadah telah digantikan dengan wilayah. Wilayah itulah 12 imam yang mereka agungkan melebihi dari Allah S.W.T. Sebab tu syiah nie bukan Islam, kerana mereka sudah tidak Mengucap Dua Kalimah Syahadah. Sekiranya mereka berkata masih lagi mengucap, itu bermakna mereka berbohong dan berbohong itu wajib bagi puak syiah ini. Nak tahu dari mana sumbernya, sila lihat penjelasan Ustaz Nasim ini.


Ramai rupanya rakyat di Malaysia ini yang belum Merdeka, dijajah oleh pemikiran dan fahaman ajaran sesat.

MALAYSIAKU BERDAULAT :  TANAH TUMPAHNYA DARAHKU.
MERDEKA !!
MERDEKA !!
MERDEKA !!

No comments:

Post a Comment